گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

-به من اعتقاد داری؟

نه

- من به تو اعتقاد دارم

معنیشو نمی‌فهمم

- معتقدم می‌تونی یه روزی...

یه روزی چی؟

-یه روزی... بهم اعتقاد پیدا کنی

از کجا مطمئنی؟

-خودمو می‌شناسم

چجوری‌ای مگه؟

-دقیقا همونجوری که تمام زندگیت ازش فرار می‌کردی، حرامی لحظاتت.

جالبه

-کدوم قسمتش؟

صدای نفسات بلنده

-داری میمیری می‌تونی هرچی دلت می‌خواد بگی.

بهت اعتقاد ندارم مرگ، هرگز نمی‌تونی خاطراتم رو....

[پایان]



  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۳)

  • فاطیما کیان
  • خیلی راحت میاد و بی صدا 
    بهش اعتقاد دارم و نمیترسم ازش :)
    پاسخ:
    خیلی راحت میچسبه به آدم
    من خیلی دوست دارم خدا یه روزی بیاد زمین ببینم می تونه بین آدم هایی که خودش خلق کرده زندگی کنه یا نه... این دنیا غیر قابل تحمله... من خیلی دوست دارم بمیرم... خیلی.
    پاسخ:
    سلام :)
    منم خیلی، خیلی...
  • سورئالیست
  • وقتی میاد صدای پاش از همه جاده ها میاد...