گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

بلاخره پا شدم رفتم دکتر. یه آزمایش خون و چکاپ کامل دادم با همون علایم قبلی و یه سری چیزای دیگه. کمبود شدید ویتامین دی داشتم. تشخیص دکتر فعلا کمبود ویتامین و اینکه این علایمم عصبیه. قراره تا دوهفته دارو مصرف کنم بعد برم ببینم اوضاع چجوریه. گفتم ممکنه ام اس باشه؟ گفت احتمالش خیلی کمه. منم اینطور برداشت کردم که خب پس ممکنه. بعدش تموم بغض این چند روز ریختم بیرون و تا میتونستم گریه کردم. خیلی وقت بود اینجوری گریه نکرده بودم. الان خالی‌ام. حالم بهتره. فعلا می‌خوام زندگیمو کنم. با آرامش. با چیزای خوب.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۳)

چه خوب که این کارو کردی و چه بهتر که خبر دادی بهمون:)
منم یکی دو سال پیش به کمبود شدید ویتامین دی خوردم،مشکل اکثر خانم های ایرانی متاسفانه:(
همیشه آروم و خندون باشی.
پاسخ:
آره مثل اینکه مشکل خیلیاست. چه خوب که آدمایی حواسشون هس :)) شاد باشی
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خدا نکنه ام اس باشه دختر 
    این چه حرفیه
    پاسخ:
    ;)
    میفهمم حالتو قشنگ! هنو دکتر نرفتم ولی... کاش چیزیت نباشه، کاش چیزیم نباشه
    پاسخ:
    عزیزم حتما دکتر برو... امیدوارم حالت خوب خوب باشه.