گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

بی حوصله ام دختر. دختر، تکه کلام هم اتاقی ام است، حتی وقتی با بوی فرندش حرف میزند او را دختر صدا میزند. مثلا میگوید خیلی خوب بود دختر، وای دختر. این تکه کلام الان دقیقا مشکل من است و بی حوصلگی و بی پولی و تنهایی و از اینکه هم اتاقی ام با دخترش حرف میزند به ستوه آمده ام، از اینکه آن یکی دهانش به پهنای یک وزغ چندش آور مدام باز و بسته می شود و حرف می زند مرا عصبانی می کند، مثل سگ. دلم میخواهد فریاد بزنم سان آو د بیچ یا هر فحشی که بتوانم تمام دنیا را به آتش بکشم. بی حوصله ام دختر.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

زندگی خوابگاهی...شنیدم خیلی سخته ولی ندیدم:)))
پاسخ:
حالا نه تا این حد :)) واسه من خاطرات خوب زیادی داشته اونقد سخت نیس
  • برای بهار
  • إِنْ لَمْ تَکُنْ حَلِیماً فَتَحَلَّمْ; فَإِنَّهُ قَلَّ مَنْ تَشَبَّهَ بِقَوْم إِلاَّ أَوْشَکَ أَنْ یَکُونَ مِنْهُمْ.

    امام(علیه السلام) فرمود: اگر حلیم و بردبار نیستى خود را به بردبارى وادار کن (و همانند حلیمان عمل کن) زیرا کمتر شده است کسى خود را شبیه قومى کند و سرانجام از آنان نشود.

     

  • امین جهانی
  • خیلی سخت نگیر ... زندگی همینه دیگه ... کلا اعصاب خوردی و خستگی با شادی های گذرا ...
  • روشنک دختر لر
  • فکر کنم دیگه الان صاحب حوصله شده باشین....
    خب پس من رفتم .... بای بای
    اتفاقا منم یه دوستی دارم که به تقلید از هولدن کالفیلد تکیه کلامش شده هی پسر:) دل منم گرفته دختر...
    اونوخ واکنش بوی فرندش در این رابطه چیه :/
    پاسخ:
    ☺ نمیدونم😂