گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

چندوقت پیش دنبال یه ماگ سفید ساده بودم بدون هیچ طرحی. ماگ قبلیم شکسته بود. ولی سفید ساده پیدا نکردم. همه طرح داشتند. ماگ‌های استارباکس خیلی نظرم رو جلب کرده بودند. ولی حس می‌کردم چون همه دارند، من نمی‌خوام داشته باشم. وسیله‌ای که همه داشته باشند دوست ندارم. چیزای خیلی معمولی و ارزون‌تر رو ترجیح می‌دم. دیشب خواب می‌دیدم دوتا ماگ استارباکس هدیه گرفتم. یه دونه سفید و یه دونه مشکی. جلوی فرستنده نوشته بود: از طرف کسی که می‌خواهد تمام دمنوش‌های دنیا را کنار تو سر بکشد.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

چه خوابای واضح و رمانتیکی:))
پاسخ:
:) قابل نداره.
  • فاطیما کیان
  • چه خواب عسلی , دیگه از شیرینی گذشته :)
    پاسخ:
    خواب رمانتیک جزئی از من شده اصن :))
  • آناهــیــ ـــتا
  • من دیوونه ی این لیوانای دمنوشم که روشون نقاشیای ژاپنی داره و صافی و در دارن. قوریشونم دوس دارم. خیلی خوبن اصن من هرچی تو این لیوانم میخورم به غایت میچسبه
    پاسخ:
    منم دوس دارم، کلکسیونشو حتی. ولی خب زیادش به کار نمیاد.
  • ـــــ ققنوس ـــــ
  • الان نمیدونم اینکه مشکل یکی ماگ باشه خوبه یا بد .
    پاسخ:
    من گفتم مشکلم ماگه؟ اگه باشه هم خوبه چرا همش باید با مشکلای بزرگ دست و پنجه نرم کنیم، یه بارم مشکلمون انتخاب یا نداشتن ماگ باشه :)
    دمنوش رو بیخیال، دم این خوابهایی که می بینی گرم...
    پاسخ:
    می‌خوام از این به بعد شماره حساب بدم خواب ببینم براتون. تو ژانرای مختلف :)
  • گمـــــــشده :)
  • چه خواب قشنگی
    پاسخ:
    :) مرسی