گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

دوست دارم تک‌آهنگ "امیربی‌گزند"  محسن چاووشی را به دونفر از دوستانم هدیه دهم. اگر کسی هست که موفق به خرید و گوش دادن این آهنگ نشده، لطفا  آدرس ایمیلش را برایم بفرستد.
+بدیهی‌ست که دونفری که زودتر بفرستند، هدیه می‌گیرند :)

**دونفر تکمیل شد، اگه بازم کسی هست، ایمیل بفرسته برام لطفا :)

*ظرفیت تکمیل شد*
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۹)

در کنارش چنگیز رو هم بفرست. پر از بغض فروخورده است... 
پاسخ:
خودم فقط همین ترک رو گوش دادم فعلا :)
جدی مگه میشه؟ :دی
الان هنوز ظرفیت تکمیل نشده؟
پاسخ:
بله که میشه :)
آدرس ایمیلتون رو بفرستید برام.
میشه به منم بدینش😳
پاسخ:
بله که میشه :) چک کنید فرستادم..
یه تیکه اش رو آزمایشی تو بیپ تونز شنیدم ... ان شااله فردا یا پس فردا قانونی میخرمش :)
پاسخ:
منم هنوز همه‌رو گوش نکردم فقط همین یه دونه رو..
مرسی برای هدیه خوبتون :)
البته خوبی دیگه اشم این شد که منو با بیپ تونز هم آشنا کردین، ممنون ^_^
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
به به چه خوووب.
مرسی بابت اینکه چنین هدیه‌ای دادین به دوستاتون:) 
پاسخ:
خواهش میکنم.
عجب
خیلی ممنون از هدیه‌ی قشنگتون،لذت بردم:)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
  • مجید مویدی
  • سلام
    ما خیلای دیر رسیدیم؟ یا نه مثلا؟
    اگه میشه واسه مام بفرستید. متشکر خواهیم شد. گوش بدیم ببینیم چیه. :)
    پاسخ:
    سلام
    ولی خب دیررسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه. فرستادم براتون :)