گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

در این لحظه که دارم می‌نویسم حس تنفرم نسبت به همه چیزها تشدید شده است. دوست دارم دیگر کسی با من حرف نزند. دیگر گرسنه‌ام نشود. دیگر سرکار نروم. دیگری هیچ کاری نکنم، حتی دیگر ننویسم.

مرگ در لحظه برایم بهترین گزینه حساب می‌شود. یاد تمام بدبختی‌هایم افتاده‌ام. لعنت به زندگی‌ای که حتی خشم خالی‌کردن رویایی‌تان هم پول می‌خواهد. مثلا لب‌تاب، گوشی، آینه، قفسه‌ی کتاب و هرکوفتی که مقابل‌تان است را بردارید و محکم بکوبید به سرامیک‌های دیوار روبروی‌تان. تا مشخص نشود کدامشان کدام است. آخ که چه حالی می‌دهد، حتی از تصورش هم سرمست شده‌ام. آنقدر بشکن، بشکن راه بیا‌ندازم تا دلم آرام بگیرد. زندگی سخت شده است. نمی‌دانم دقیقا دردم چه چیزی است. تنها می‌دانم عصرجمعه است و من هیچ چیزی‌ندارم که دلم را خوشحال کند. خیلی وقت است عمیقا خوشحال نشده‌ام. الان که بیشتر فکر می‌کنم، یادم آمده است پول هم ندارم. بی پولی می‌تواند تنهایی را تشدید کند. بی پولی می‌تواند بدبختی را تشدید کند. بی‌پولی حتی می‌تواند عصرهای جمعه را هم جمعه‌تر کند.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۵)

خبر ویژه

 

از این پس در سایت خبری تحلیلی تبلیغات سایت های مفهومی و دینی و مدهبی و آزاد به صورت کاملا رایگان پذیرفته می شود.

 

موارد لازم برای ثبت بلیغ ازسایت:

 

1.نام سایت

2.نام کاربری نویسنده سایت

3.عکسی مربوط به موضوع سایت

4.مطالبی در مورد سایت

 

لطفا برای ثبت تبلیغ به سایت:                               

 

 Panabosh.blog.ir   

صفحه مورد نظر در سایت:

http://bayanbox.ir/view/2482675702825317797/1.png

 

باتشکر

 

باسلام.
درخواست تبادل بنر داشتم.
خبربدید.
یاعلی
وقتی سر یا مشت و یک دیوار هست چرا موبایل ...
پاسخ:
مشتم درد می‌گیره. موبایل درد نداره.
من وقتی اینجوری میشم دیگه موبایل و این جور چیزها آرومم نمی کنه... حتما باید سرم رو بکوبم به دیوار... انقدر محکم که از دردش دردهای دیگه رو فراموش کنم.
پاسخ:
اگه بکوبم باید از اون دنیا تو این وبلاگ مطلب بنویسم.
  • فاطیما کیان
  • این حست رو خیلی خوب درک میکنم چون همین حالا کار درست حسابی ای ندارم و دارم دنبال کار برای استقلال مالی بیشتری میگردم و اعصابم هم خط خطیه از نوع حادش ولی توکل به خدا کردم و دعا میکنم هم تو اروم بگیری و هم من :)
    پاسخ:
    ممنون فاطیمای عزیزم . مطمعنم به زودی مشکلاتت حل میشه :)