گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

وقتی به هیچ جایی وصل نیستی تازه آن وقت است که می‌فهمی یک حفره‌ی بزرگ در درونت خالی مانده است. پزهای روشنفکری گرایانه و احساسات افراطی هیچ فایده‌ای ندارند و تو به شدت دنبال یک منبع لایزالی. منبعی، ظرفی، قدرتی که سیرآبت کند و دنیای مادیات را از یادت ببرد. وقتی به هیچ‌جایی وصل نباشی یک روز می‌آید که حفره عمیق درونت روز به روز خالی‌تر می‌شود و اگر هیچ‌چیز نباشد که درونت را برانگیزد ابتذال خوره می‌شود و تو اعتیاد کندن حفره‌های بیشتری درون خودت را پیدا می‌کنی، آنقدر که نیستی تو را به دندان بکشد و جزئی از پوچی شوی.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۳)

خیلی وقته پوچیدم رفتم پی کارم.
حتی به خودم هم وصل نیستم.
خودمو فراموش کردم.
پاسخ:
چه ناامیدانه...
  • انارماهی : )
  • یه روز اینو به یکی گفتم
    با کلی مثال و تشبیه و مصداق
    نفهمید که نفهمید که نفهمید
    تا نصفه های شب برای توضیح دادم ولی نفهمید که باید به یه چیزی وصل باشه
    نفهم بود
    پاسخ:
    یه روزی میفهمه خودش. ولی میفهمه. یه روزی.
    تو منی یا من توام؟؟
    مگه میشه دو نفر اینقد مث هم فکر کنن
    و دغدغه هاشون اینقد شکل هم باشه؟؟
    پاسخ:
    چه جالب ^-^ حس خوبیه وقتی حرفای توی حرفای دوستت هم هست و درک میکنه که چی میگی .