گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

میگو جانوری است که راهش به خانه ما باز شده. اگر چیزی راهش به خانه ما باز شود عامدا پدر ما را درمی‌آورد. تا سالیان سال ما باید با یک چیز غذا بخوریم، میگو. با یک چیز آب بخوریم، میگو. با یک چیز جشن بگیریم میگو. با یک چیز گریه کنیم میگو. با یک چیز دعوا کنیم میگو. با یک چیز جاهای نخ‌زده لباس‌هایمان را بدوزیم، با نخ توی شکم میگو. الان اگر گرسنه شوید و میان‌وعده بخواهید، من برای شما میگو، پوست میگو، نخ میگو، بوی میگو، خون میگو و مثل این‌ها را در‌می‌آورم. به هرحال خانواده ما یک شعار برای خودش دارد "زیست سالم با میگو" این شعار اولش زیست سالم با جوانه‌ها و گوشت‌های دیگر بود، اما الان متناسب با فصل تغییر کرده است. کار من تغییر دادن شعار در خانه و ساخت اشیای تزئینی متناسب با شعار فصل است، باری خشک کردن میگو در کمد هم می‌تواند جواب بدهد، به جای تنقلات، صداهای خوبی هم هنگام جویدن دارد. خانواده جهانی ما دارد من را صدا می‌زند. کمی بوی میگو کم دارد که با ابراز ساریت تمام باید از این وبلاگ اعلام کنم که من هم ندارم، و قول بدهم برای اهداف تحقق میگویی خودمان حداکثر تلاش شبانه‌روزی خود را انجام بدهم.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

من میگو دوست ندارم اصلاً. در راستای اهداف میگویی هم به مخالفت برمی‌خیزم. ؛؛)

پاسخ:
شما را به شنیدن پاره‌ای از فواید میگو در اینترنت دعوت مینمایم ضمن اینکه میگو لذیذ است..
راستش من هیچ وقت نتونستم میگو بخورم -_-
من رو شبیه یه عادتم انداخت که یک موسیقی تازه رو این قدر می شنوم و می خونم که همه دل آشوب بگیرن :|
پاسخ:
 خوشمزه و باحاله. میخوام یه وانت بفرستم در خونتون حاوی شاه میگو. میگوهارو با اون تک موسیقی که گوش کنی میل کنی با هم ست میشن خیلی ;)
  • مجید مویدی
  • + بچه ی جنوب هستید؟! به سلامتی.
    ما جنبش میگویی و از این قضایا نداشتیم تو خونه!! حتی غذاش رو هم تقریبا درست نمی کنیم. مادر دوست نداره میگو رو. هر چی هم من از اینترنت از فوایدش بهش میگم، گوشش بدهکار نیست :)
    اما خودم خیلی دوست دارم. از جنبشش هم حمایت می کنم.
    + فیلمِ "فارست گامپ" رو دیدید؟؟ اونجا یه شخصیت تو فیلم هست که هزار نوع غذا و استفاده از میگو بلده. اون اصلا با میگو بزرگ شده :))
    پاسخ:
    ما تو این برنامه ها که حسینی مجریه هس تبلغ میکنه و میگه بی ما اس ام اس بزنید قراره تبلیغ کنیم به مادرتون میگیم میخواهید آیا عضو خانواده میگویی ما بشید و اینا خلاصه خیالتون راحت.
    +بچه جنوب میگویی نه نیستم. فارست گامپو دیدم اما اون میگوخوارو یادم نیس :)) احتمالا تبلیغات ما بی اثر نبود ;)
    :)))))
    پاسخ:
    ;)
    منم اصلا میگو دوست ندارم نه که طعمش بد باشه ها از شکل و ریختش بدم میاد! تو خونه ی ما فقط برادر و پدرم طرفدارش هستن!
    پاسخ:
    خب شکل و ریختش رو نخور تو خودش رو دوس داشته باش، اخه تنهاس خیلی.
    حالا که گفتی تنهاست سعی میکنم باهاش دوست شم :)
    پاسخ:
    :))