گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

من آدم دل کندنم. دل کندن گنده. از اونایی که دیگه برگشتنشون با خداست. از اونایی که اگه بخوان باشن، هستن، تا آخرش. تا جهنم. میانه وسطم ندارن، دست خودمه که خوب باشم یا بخوام دیگه نباشم، میدونی یه روز به این قدرتم بالیدم. به اینکه اگه دیدم نشد، اونی که خواستم نبود، یا اینکه شد و بعدش نخواست بشه، قشنگ بتونم بکشم کنار. خلاص کنم خودم رو. اما بعدش قدرت ریسکم اومد پایین. یعنی شدم آدمی که می‌دونه نمی‌شه، آدمی که نیومده می‌کشه کنار. آدمی که شروع نشده تموم می‎شه. من  الان دلم اون قدرتم رو می‌خواد، اون قدرت جادویی. که دل ببندم و بعدش بخوام بکشم کنار. می‌خوام بعدش نتونم بکشم کنار. می‌خوام یه قدرتی بالاتر از قدرت کندن و بریدنم باشه، که نذاره. که نخواد. که نقض تموم این حرفا باشه. باید یه قدرتی باشه، باید باشه.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

  • ثریا شیری
  • کسی که قدرت دل کندن رو داری خیلی آدم قوی ایه...
    پاسخ:
    گاهی قدرت زیاد به خود ادم ضرر جبران ناپذیر میزنه...
    ادم دل کندن نبودم این را خیلی خوب میداند ..

    * دل کندن خیلی سخته ..باید خیلی خیلی قوی باشی ایزابلا ..خیلی قوی
    پاسخ:
    از بعضی چیزا نباید دل کند آخه راحنا... 
  • فاطیما کیان
  • یه وقت هایی خودم رو با آدم هایی مقایسه میکنم که دل کندن بلد نیستن و اینقدر میمونن تا یک چیزی تهش بشه یا تلخه تلخ یا شیرین شیرینش کنن , ولی خود من اصلا فرصت دیدنش رو نمیدم چه برسه به تلخ و شیرینی تهش که باید میفهمیدم و دل کندم و رفتم و نفهمیدم ...
    پاسخ:
    اونایی که هم بلد نیستن جبرزندگی کم کم یادشون میده، ولی آدم اگه هی تو زندگیش بخواد دل بکنه خودشم ضربه میبینه.
  • زهرا دلآرام
  • خوب بود
    پاسخ:
    برا همین برداشتیش دیگه؟
    من خیلی وقته هیچ چیزی رو شروع نمیکنم که بخوام بکشم کنار.

    پاسخ:
    این کارم مثه دل دل کندن خوب نیس. زندگی مجموعه ای از  آزمون و خطاهاست...
    انقدر مه شبیه روزای من بود فک کردم از روی زندگی من نوشته شده...
    پاسخ:
    بخشی از آدما بخشی از زندگیشون و رفتاراشون شبیه همه..