گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

خانه تکانی پدیده‌ای است که هرسالی دوبار یقه ما را می‌چسبد. الان در تمامی نقاط خانه ما فرشی به چشم نمی‌خورد به جز اتاق مشترک من و خواهرم. اتاق مشترک من و خواهرم جایی است که جز خانه محسوب نمی‌شود، جز انباری حساب می‌شود، کهنه و بی‌ریخت است، هرچیزی که اتاق مشترک برادرم و آن یکی خواهرم به دردشان نخورد، به درد اتاق ما می‌خورد، این اتاق را آفریده‌اند تا چیزهای کهنه را به خود جذب کند، حتی کمدهای خراب و تیره رنگ را که هیچ بنی‌بشری لازم ندارد را به سمت خود می‌کشاند، به هر حال برای اتاقم بسیار متاسف هستم که آنقدر درب و داغان و کوچک است و از آن یکی اتاق هم یاد نمی‌گیرد کمی به خودش بیاید. برای موکت آشپزخانه هم با تمام وجود احساس بیزاری و نفرت می‌کنم، موکت آشپزخانه چیزی بود که امروز به من گفت من را بشور و پاییز چیزدیگری بود که برایش از سیاهچاله‌های قلبم آرزو می‌کنم لب‌هایش خشک شود تا نتواند باد بیرون بدهد و خودش را عاشق بگیرد، تا باشد دیگر خودش را به خواب نزند و ادای تابستان را دربیاورد، برای درهای قوطی‌های روغن‌گرفته هم متاثر و متاسف هستم که کارشان نشستن روی قوطی‌ها است و آن روغن‌های بدبو که کارشان وایسادن روی درب‌های قوطی‌های درون غارها و کابینت‌هاست. به جهان نگاه کنی، همه وسایل سعی دارند روی وسایل دیگر بایستند. که اظهار وجودی بکنند و دهان شما را سرویس کنند، کاری از شما برنمی‌آید به جز خواب نیمروزی که همین الان برای‌شما دست تکان می‌دهد و شما را با خود می‌برد ذزه ذره. بای بای.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۳)

خوشبختانه تو خونه ی ما روی میده این کار ولی با شدت بسیار کم.
پاسخ:
کلا ترکشش به همه خونه ها میرسه.
  • انارماهی : )
  • : )))))
    پاسخ:
    ;)
  • مجید مویدی
  • گاهی به خودم گفتم بدبختی دنیا از اینه که "گندم از گندم بروید، جو ز جو"...
    " نمی دونم چ حکمتیه. که این خونه تکونی، یقه ما رو هم دو بار در سال می گیره. مادرم، دنیا رو راحت نمی ذاره.
    بابا یکی باید بهش بگه پاییز داره از شیب تپه بالا میره سمتِ غار، تا بخوابه. سیصد سال. بلکم بیشتر. میخواد عمیق بخوابه.
    باس بذاریم پاییز بخوابه. وگرنه باز به سرش میزنه عاشق بشه. به سرش می زنه با باد، آواره ی کوه و بیابون بشه.
    پاسخ:
    نه ولی امروز که یه خورده تمیز شده نگاه میکنم میبینم همچین بی‌راهم نیست ولی خب براش متاسفم که همش خودشو میندازه به گردن آدم. ;)