گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

یکبار در تمام عمرم کفش‌های اسپورت و گران صورتی خواهرم را قرض گرفتم و توی خیابان راه رفتم، خیلی راحت بودند، فکر کردم چرا من هیچوقت از این کفش‌ها نمی‌خرم، انگار توی ابرها راه می‌رفتم، خیلی هم هنگام راه رفتن نگاهشان می‌کردم، انگار خیلی آدم شیک و باکلاسی به نظر می‌آمدم، آن شلوار کتان سورمه‌ای هم که دور از چشم مامان خریده بودم بدجوری روی آن کفش فیکس شده بود، توی کیف‌پول صورتی کیتی‌ام که با همان کفش‌ها ست شده بود دنبال پول می‌گشتم در آن لحظه احتمالا بقیه فکر می‌کردند با آن کفش‌ها دنبال کارتهای بانکی میلیاردی‌ام می‌گردم من از نگاه این و آن می‌فهمم چه فکر می‌کنند، بعد همانطور که روی ابرها راه می‌رفتم، دیدم کفش‌های اسپورت صورتی و گران خواهرم کمی خاک گرفته‌اند، روی اعصابم رفته بود، دلم می‌خواست همان‌جا بنشینم و با کمی تف کفش‌های خواهرم را تمیز کنم، اما خواهرم حس‌های خیلی قوی‌ای دارد، حس ‌بویایی‌اش به قدری قوی است که بوی تف‌های من را تشخیص می‌دهد، همان‌طور با غصه جلو می‌رفتم و توی دلم گریه می‌کردم که چرا من از این کفش‌ها ندارم، بعد که خانه رسیدم دعا کردم خواهرم بگوید این کفش‌های پرخاک و کثیف مال خودت باشد، اما نگفت. چهارمتر پارچه مخصوص تمیزکردن کفش با چندنوع محلول کفش پاک‌کنی جلویم گذاشت و پاهایم را بست و کفش‌ها را گرفت و گفت برقشان بیانداز. گفتم اینها دیگر خراب ‌شده‌اند متاسفانه و قابل پوشیدن نیستند، بیا بگذاریمشان سرکوچه. می‌خواستم دوان دوان بروم از سرکوچه بیاورمشان و برای خودم نگهشان دارم. اما خواهرم گفت متاسفانه من ادم شیادی هستم و سعی در فریب دادن او دارم و گفت متاسفانه دیگر کفش‌هایم را دست تو نخواهم دادم من هم گفتم متاسفانه می‌خواهم یک جفت کفش بسیارزیبا و خوشرنگتر از کفش‌های او وخیلی گران‌تر از آن کفش‌های بدبو بخرم در آینده و متاسفانه با آنها توی دهان هرکسی که با من لجبازی کند بزنم و بعد تندتر پارچه را روی آنها کشیدم.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۷)

گران ترین کفشی که خریده ام خیلی خیلی زیر 100 هزار تومان است .. ! آدم کفش های گران قیمت نیستم .. نبوده ام ..

* اگر شد بیا با هم بریم شاید یک جفت خریدم :)
پاسخ:
بیا بخریم پول از تو سلیقه و نوآوری از من ;)
  • رفیعه رجعتی
  • خخخخ
    از دست این طور خاهرا نمیتونی فرار کنی هیش وخ!!
    پاسخ:
    یکم زیادی هوش داره لعنتیه من.
    کفش های اسپرت خیلی راحت هستن. من چند سالی بود همش کفش چرمی استفاده میکردم و یادم رفته بود اینها بهتر هستن.
    حالا اسپرت میپوشم هم راحت هستن و هم اینکه خنک تر و اینکه پا بو نمیگیره.
    کفش اسپرت رنگی خیلی قشنگه. سبز کمرنگ، آبی کمرنگ یا صورتی کمرنگ.
    پاسخ:
    خیلی زیبا و جادار و مطمعن هست. خوش رنگشم خوبه.
    الهیییییییییییی
    من متاسفانه کفش های خواهرم رو دوست هم داشته باشم نمیتونم بپوشم سایزشون به من نمیخوره بس که من غول تشریف دارم:)
    پاسخ:
    خب بیا کفشهای خواهر منو بپوش که اونا هم اندازت نشن معمولا من اندازه خودم درمیارم هرچیزی رو ;)
    من متاسفانه فکر می کنم کفش نخری خیلی بهتره، بذار این حس کفش خوب نداری باهات باشه  که هرچند وقت یکبار گریزی بزنی به کفشهای خواهر و حظشو مفت و مجانی ببری...
    نمیشه شلوارو اجاره بدی در ازای کفش؟

    خواهرت کفشاش تموم میشه میذاره سرکوچه؟ میشه بگی کوچتون کجاست؟
    پاسخ:
    متاسفانه کفش خوب نداشتن غم انگیزه ولی مفت بودن کفش یه چیز دیگه است، متاسفانه وسیله های من اجاره دادنی نیستن :/ نمیزاره  سرکوچه هرکارش میکنم سرکوچمون هیچی نمیزارن لعنتیا!
  • فاطیما کیان
  • چه قالب پاییزی دلچسبی , حالم رو خوب کرد ^_^
    میدونی من دیوانه ی کفش خریدنم ؟ کلکسیون دارم و جیغ مامان جان هم بدرقه راهمه :))
    پاسخ:
    قابل نداره :)
    چه کلکسیون خوبی میشه یه عالمه کفش، کفش ها مهم اند، بهمون میگن کجا بریم، بعضیاشون مث این کفش خواهرم خوش شانسی میارن، بعضیاشون نامهربونن، برا خودشون یه دنیایی دارن...
    سلام ایزابلا ایزابلایی
    آل استار رو بهت پیشنهاد میدم
    از نوع فِیکش
    هم ارزونه
    هم خوشگله
    هم راحته
    هم وقتی میزنی تو دهن طرف مقابلت، صدای خوبی میده
    خدافظ ایزابلا ایزابلایی
    پاسخ:
    سلام هیژده
    هیژده من از اون آل استار زشتا نمی‌خوام قبول دارم صداشون خوبه برا تو دهن زدن اما خب باید یجوری باشه که بشه باهاشون پز بدی، مقوله پز رو هم در نظر باش دیگه.