گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

می‌دونید به خاطر چندتا دزد و مزاحم دیگه دلم نمی‌خواد اینجا بنویسم. برای یک آدم که تو این دنیا فقط یک‌جارو پیدا کرده که بنویسه و حالش رو بهتر کنه، غمگین‌ترین چیز این هس که نسبت به اونجا حسش عوض شه، اینکه نسبت به همون تعداد معدود آدمی که نوشته‌هاشو می‌خوندن حس بدی پیدا کنه. اینکه توی هرپست از نوشته‌هات چندتا آدم مریض پیدا می‌شن که دزدی می‌کنن و چندتا هم کارشون مزاحمت وبلاگی هس کارو سخت می‌کنه. هرروز باید چشماتو ببندی رو کپی‌ها. هی چندتا کامنت خصوصی رو نادیده بگیری. کسایی که نمی‌دونی حرف حسابشون چیه. هی چشماتو می‌بندی و رد می‌شی. اما تا کجا. جایی که میای حالت بهتر بشه، بیشتر بهم می‌ریزی. برای بعضی نوشته‌هام وقت گذاشتم، برام با ارزشن، اینکه توی یه وبلاگ دیگه با یک اسم دیگه ببینمشون حس اصلا خوبی نیست چرا برشون می‌داری؟ چی بهت می‌دن مگه، چی بهت اضافه می‌شه؟ وبلاگمو دوس دارم، چرا بعضی‌ها نمی‌ذارن آدم خودش باشه.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۸)

  • نگار ابراهیمی
  • میتونی اسم بلاگت رو عوض کنی و از سرچ‌اینجاین‌ها خارج‌ش کنی
    پاسخ:
    یعنی با قایم شدنم حل میشه نگار؟ اونایی که آدرسو دارن چی...
    ادم هایی که پست وبلاگ می دزدند را نمی فهمم ..نمی فهمم ..سود این کار را ...
    پاسخ:
    عقده حقارت و بدبختی 
  • مجید مویدی
  • کسی که دزدی میکنه، بیماره. واقعا باید یه فکری به حال خودش بکنه.
    + حیفِ کلمه که واسه این دزد و دزدیا خرج کنی. واقعا خجالت داره.
    + کاش شما به نوشتن ادامه بدی و این قضیه دلسردتون نکنه.
    پاسخ:
    این بیماری در حال گسترشه متاسفانه. حیف هست اما اگه دستشون رو نشه روز به روز پرروتر و وقیح تر میشن...
  • کروکودیل پیر
  • می دونم سخته اما نبینیشون بهتره.
    شده کامنتاتو ببندی. بنویس 
    نذار چیزی که اونا میخوان بشه
    پاسخ:
    نمیشه کسی رو که هروز میاد و مطلباتو بر میداره ندید. یا کسی که هروز میاد تو کامنتا‌ حرف مفت میزنه.
    عه :( نرو :(((((((((((((((((((((((((((
    پاسخ:
    فعلا نمیشه نوشت..

    اشتباه می کنی گلم.

    این اتفاقات برای این است که آستانه تحمل تو بالا برود.

    محکم باش.

    یاد بگیر در جمعی که تو را می شناسند خودت باشی.

    من یادت می دهم.

    انتقادپذیر باش.

    چرندیات مرا سانسور کن. اما نقدهایم را نه. آنها را منتشر کن و تشکر کن. حتی اگر ناروا باشد. به نفع خودت است که نقد شوی.

    یک وقتی تحمل نقد را نداشتم و یک نقد کوچک برابر بود با یک ماه بیابانگردی. 

    ولی آنقدر به نقدهای دیگران نمره دادم تا الان نقد شدن و حتی فحش خوردن برایم عادی شده است. الان هیچ کس نمی تواند مرا عصبانی کند.

    خدا وکیلی از وقتی من آمده ام اینجا اعتماد به نفس تو بیشتر نشده؟

    با فرار کردن که حالت خوب نمی شود.

    از همان اول هم اشتباه کردی فرار کردی

    مگر تو دنیا چندتا آدم مثل من پیدا می کنی که کشته مرده ی فحشهایت باشند.

    آن دزد نباید بتواند تو را عصبانی کند. اصلا دزدها را نباید فحش داد.

    چند ماه پیش یک نفر زنگ زد گفت فلان کتابت را یک نفر با ویرایش جدید به اسم خودش چاپ کرده و رسوای دنیای نشر شده.

    تعجب کرد از اینکه خنده ام گرفت و چیزی شبیه این گفتم که دوست داشتم این کتاب را آدمها بخوانند او هم مرا کمک کرده تا کتاب با بسته بندی جدیدی عرضه شود و چندتا خواننده بیشتر آن را بخوانند.

    نقش بازی نمی کردم.

    واقعا هیچ ناراحت نشدم و هنوز هم حوصله ندارم سرچ کنم ببینم آن تلفن درست بود یا اصلا دروغ می گفت.

    این چیزها اصلا مهم نیست.

    برخی مورخین می گویند شکسپیر خودش نمی نوشته و نوشته های یک شاهزاده را به نام خودش چاپ می کرده. یک فیلم هم در این مورد ساخته شده است.

    اما واقعا حالا دیگر چه فرقی می کند؟

    فقط یک اسم جابه جا شده. اما تفکر و اندیشه نویسنده که باقی مانده است.

    شکسپیر هم حتی اگر سارق باشد نقش خودش را در حفظ این اندیشه ایفا کرده است. من مطمئن هستم فرانسیس بیکن یک سیاستمدار شیاد و سارق اندیشه های یک فیلسوف قرون وسطاست. اما او در واقع این اندیشه ها را نشر داده است و به آن نویسنده کمک کرده است.

    خیلی حرف زدم.

    راستی

    تو چرو آشتی نمی کنی؟ 

    با من آشتی کن دختر.

    من دوستت دارم.

    پاسخ:
    تو که اصلا داخل آدم هیشکی حسابت نمیکنه که بخوای اظهار نظر کنی بدبخت پوکیده. تو از حیوونم پست تری پیری. امثال تو که عقده حقارت دارن و خودشون برا خودشون احترام قاعل نیستن هرچی بهشون بگی کمشونه. دوستان این پیرمرد بدبخت و عوضی یکی از همون مزاحماست که گفتم اینقد روانی و مریضه که حاضره فحش هم بخوره ولی خفه نشه. اگه کسی بود که دلتون خواست لیچار بارش کنید بدون عذاب وجدان به این بوزینه بدین که ناراحتم نمیشه پست فطرت.
  • محدثه عارفی
  • ایزابل! من هم متاسفم. واقعا نمیدونم برای کسایی که مطلب رو از وبلاگای دیگه برمیدارن چه فرقی می کنه اگه اسم نویسنده یا وبلاگ رو هم پایینش بزنن؟! واقعا نمیفهمم. ولی امیدوارم نری. من مطلبات رو دوست دارم. 
    پاسخ:
    تاسف زیادشونه یه چیزی به اسم مریضی حاد حقارت نمی‌ذاره محدثه. فدات رفیق.
  • مجید مویدی
  • خاک بر سر بی وجودت، رضا. خاک بر سرت، که خاکم زیادته.
    امیدوارم این کامنت رو بخونی.
    اگه دنبال نقد کردنی بیا نوشته های منو نقد کن(با همین شیوه ای که ایزابلا رو نقد می کنی). فحش های خوبی هم بلدم که کاملا راضیت می کنه. قول میدم بهت.
    پاسخ:
    ;) احسنت
    آدرس وبلاگشم هست دوستان تعارف نکنید.
     این آدم مریض روانی حاده فحش دوست داره، میگه فحشم میدید تحریک میشم بی‌شرف؛ اسم وبلاگشو گذاشته دکتررضا صادقی دقت کنید این پیری میگه دکتره و کم‌شعورترین آدمی که تا حالا دیدید اینه مثه یه تکه کلوخ میمونه. از عقده‌های حقارت زیادی رنج میبره تنها کاری که بلده بشینه هرروز کامنت‌های بلندبالا بذاره و ببخشید زر مفت بزنه و خودشو بخوره. شما فکر کنید چندتا از اینا تو کامنتاتون داشته باشید چه دیوونه خونه‌ای راه میوفته ، جامعه ما چی میشه. واقعا براش متاسفم و امیدوارم به بدترین شکل ممکن سزای کاراشو ببینه مردک احمق.
    http://rezasadeqi.blog.ir/