گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

نوزده کیلوگرم دیگر باید داشته باشم که ندارم. یعنی باید نوزده کیلوگرم چاق شوم. روزها تناول می‌کنم و به وقتی فکر می‌کنم که به شکل یک توده بزرگ پهن در بیایم  که به سختی می‌توانم راه بروم و تنها یک دهان در من باقی مانده باشد که به تناول ادامه دهد. آنوقت می‌توانم از طریق وبلاگم طریقه‌ی افزایش وزن را یادتان بدهم و رموز چگونه چربی بخورید را افشا کنم. اما چاقی سخت است. دهانتان مدام باید در حال جریدن و کرپ کرپِ خورد کردن خوراکی‌جات باشد. به هرکس که اطرافتان ببینید به شکل کالری نگاه می‌کنید و می‌خواهید ببینید چقدر کالری می‌توانید از آن بدست بیاورید. توی کیف‌هایتان دنبال کالری می‌گردید و یک حسابدار تمام وقت برای محاسبه میزان کالری‌های بلع کرده‌تان استخدام می‌کنید. کالری بدچیزی است. مدام از دهان شما می‌گریزد. باعث و بانی تمام مشکلات بشر کالری است. باعث اینکه من نتوانم دهان دشمنانم را سرویس کنم. باعث اینکه نتوانم ظالمان را نابود کنم. باعث اینکه نتوانم وزن روزهای پاییزی کوچک را تحمل کنم، باعث اینکه نتوانم موهایم را لَخت کنم، باعث اینکه نتوانم بازو بگیرم همه این‌ها کالری است. کالری که بعضی وقت‌ها بستگی به حالم کَلِری هم تلفظ می‌شود، در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین معضل جامعه است. وقتی یک توده پهن شدم بیشتر توضیح می‌دهم.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

19 کیلو ..
تمام شیرینی خامه ای های دنیا را بخور ..:)
پاسخ:
نه نووووووووووووو...وووووزده کیلو :(
شیرینی خامه‌ای پیف است، کلا چیزهای خامه‌دار پیف. کلری= چیزهای خامه‌دار
خامه- نخوردن ایزابلا = صد و نود کیلو کمبود وزن = مرگ بر کلری :|
  • فاطیما کیان
  • از غذا خوردن دل خوشی ندارم ! من هم باید وزنم رو اضافه کنم ولی حس جویدن کالری نیست ...
    پاسخ:
    خیلی سخته :/ بیا یکم بجوییم وزن پهن کنیم...
    راستش منم هدفم چاق شدن نیستا، ولی هرچی این "کالریِ عزیز" رو تناول میکنم تغییری تو وزن و ظاهرم پیش نمیاد :/
    فک کنم گلبولهای سفیدم پادتنِ "آنتی کالری" ترشح میکنن :)))
    پاسخ:
    تا اونجایی که من می‌دونم برای تغییر و وزن زیاد کردن باید خیلی کالری بخوری و ادامه‌دار... ;)
  • محدثه عارفی
  • خخ فکر کردنشم بامزس ایزابل! یه توده ی پهن گرد که من رو شبیه کالری می بینه!! فکر کن :)))
    پاسخ:
    و به سمتت قدم برمیداره :))
  • رفیعه رجعتی
  • نوووووووووووزدههههههه کیلووووووو کم داری؟؟؟؟؟؟؟؟
    من دهههه کیلوووو کم دارم،دارم خودمو میکشم ک زیاد شه!ولی افاقه نمیکنه نمیدونم چرا "کلری"...
    جنسش با ما جور نمیشه هیش وخ:(
    پاسخ:
    بله بله. کلری خیلی خره آخه :)
    :))))
    پاسخ:
    ;)