گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

چندتا چیز:
چیزاول: چرا خانه‌ی ما اینقدر زیاد پشه دارد؟ آیا نداشتن آپشن‌هایی مانند همان چیزهایی که توی دیوار می‌گذارند و پشه‌ها خودبه خود نابود می‌شوند کافی نیست؟ حالا باید با نسل جدیدی از پشه‌های لنگ‌دراز و وزوزو روبه‌رو باشیم؟ چرا ما آنقدر در رفاه نیستیم؟
چیزدوم: چرا بسته‌ی رنگی رنگی من نمی‌رسد؟ نکند سال‌ها بعد عصازنان در را به روی پستچی باز کنم و وسایل پوسیده باشند و وقتی دارم اشک روزگار جوانی را می‌ریزم بمیرم. من نمی‌خواهم آنجوری بمیرم. می‌خواهم یک پیرزن دوهزار ساله بشوم.
چیزسوم: چرا چیزهایی توی مغازه‌ها آنقدر خوب هستند. و هی آدم دلش می‌خواهد همه را داشته باشد، چطور باید پلک زد تا چیزهای توی مغازه خیلی زشت دیده شوند؟
چیزچهارم: چرا مردم توی توییتر یک جوری هستند و آنقدر اینجوری هستند. صفرتا فالوعر خوب دارم، که در همه شرایط با هم هستیم.
چیزپنجم: چرا من در زمینه‌ی سوراخ کردن تبحر خاصی دارم. اما در زمینه سوراخ نکردن و عادی بودن هنرمند نیستم. برای مثال: در زمینه‌ی گند زدن به دیدن سریال تا جایی که کپک زدید، پیر شدید، کمرتان با موکت یکی شد، تا جایی که داشتید جان می‌دادید. می‌خواهم بگویم من از خودم می‌زنم برای کتاب و فیلم و اینجورچیزها، چرا؟ چون آب هست، اما کم است.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۱۲)

انصافاً چیزهای مهمی هستند.
پاسخ:
خیلی
  • ماهان هاشمی
  • چراهایی که جوابی براش نیست!
    پاسخ:
    یه خورده سطح سوال پرسیم بالاست، خودمم نمیتونم جواب بدم حتی.
    1.پشه نگو بلاااااااااا بگو
    3. چون کلی رنگی رنگی ان.


    پاسخ:
    اوووم قانع که نشدم هیچ، اتفاقا غلظت سوالام بالاتر هم رفت!
    1.خانه ی ما مارمولک دارد.لذا خداوندگار را شکر نموده و کفران نعمت نفرمایید.
    2.انتظار که چیز بدی نیست.روزنه ی نوریست در تاریکی مطلق.چه بهتر که برای سورپرایز رنگی رنگی باشد!
    3.درد مشترک است.آه و فغان و جیغ و فریاد حتا.
    4.درد مشترک.
    بسیار پاسخ خای خوشبینانه ای دادم.زیرا در حال حاضر خوشحالم:D
    پاسخ:
    منم الان یک نمره خوشبینانه بهت میدم کیف کنی:)
    ویرایش: من توییتر ندارم.مورد چهارمی که نوشتم پاسخ مورد پنجم بود!
    پاسخ:
    نوزده و هفتادوپنج 
    ششم. ایزابل؟
    پاسخ:
    هفتم. بله؟
    1.قبلا ما هم زیادی پشه و اینجور چیزها داشتیم. الان بیشتر سوسک و اینجور چیزها داریم. داستان دیشب که رفته بودم دستشویی و 20دقیقه اولش جلوی آینه داشتم شعر میخواندم و ناگهان یک سوسک 7سانتی متری را از توی آینه دیدم که یک متر با من فاصله دارد، صحتی بر آن مدعاست.
    2.پیر بودن را کلا دوست ندارم.
    3.تنها پاسخ: باید روی چشم و صورت خود اسید پاشید.
    4. دقیقا مردم توییتر همان یک جوری هستند :)) گاهی فکر میکنم تمام عمرشان در توییتر گذشته که حالا مثلا 8هزار فالوئر دارند. 
    جدا از اینها مهم ترین مزیت توییتر، پاسخگویی 24ساعته اش است. از آنجایی که اهالی اش فقط در حد تامین خورد و خوراک از پیج خود فاصله میگیرند، کافی است در هرجای زندگی که به سوالی برخوردید، کلمه ی اصلی سوال خود را سرچ، و به آخرین نفری که درباره ی آن کلمه حرف زده، منشن دهید. تبریک، پاسخ شما در کمتر از 3ثانیه آماده است.
    5. متوجه نشدم
    بالاخره گاهی دانشمندان هم پاسخ برخی سوالات را نمیدانند :))
    پاسخ:
    مورد یکتون می تونستی با کفش بزنی روش در بری. اما پشه ها تعداشون بیشترن.
    مورد دو: بهتره داشته باشی یک پیرهزارساله با نمک بهتر از یک اسکلت سوسک زده هست
    مورد سه: جواب غلط است باید تمام چیزهای زیبا را آتش بزنید
    مرد چهار چون زیاد توضیح دادی نمرشو میگیری :)
    پنج از اون سوال سختا بود. اما نکته آموزش داشت.
    شش: تبریک میگم با صفر قبول شدی :))

    از سری چیزهای نفرت انگیز انتظار برای بسته پستی ست، از پشه و توییتر و سوراخ هم مزخرف تر.
    پاسخ:
    آیلاویو جمله‌های نازنین :)
    یه روز می رسه که به خاطر منم که شده همه ی کیفا ، همه جای دنیا زشت می شن ..
    می دونم .
    می دونم .
    پاسخ:
    چرا  که نه. می‌دونم.
    لعنتی؛ انگار پست تخریب رو من نوشته بودم . . .
    من خود لبخند هستم .
    پاسخ:
    چقد بد که این عادت رو داری...
    و من دقیقن وقتی که این متن را خواندم به همین فکر کردم
    چقدر بد که تو هم  این عادت را داری . . .
    پاسخ:
    عمرگران می‌گذرد...
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون. همچنین شما هم :)