گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

هردختری اندازه‌ی من باید یک بچه‌ی داداش داشته باشد که شش سالش باشد دندان‌های جلوییش کرم خورده باشند و وقتی می‌خندد لپ‌هایش سوراخ می‌شود و سرزانوهایش همیشه زخم‌های خشک انداخته داشته باشد و کمی تخس و مغرور باشد و هردوروز یک‌بار دلش عمه‌اش را بخواهد و با یک پلاستیک از شمشیر و ماشین‌های جنگی و تانک و تفنگ بیاید و هی آدم را مجبور کند باهاش بجنگد و اجازه ندهد الکی بگذاری او پیروز شود ، یک پسربچه شش ساله که از توی خانه‌شان برایت شکلات تلخ کش برود و هفته‌ای دوشب خانه شما بماند و هردوشب را در پشت‌بام بخوابید و روز بعدش با گریه و ناراحتی برود خانه‌شان. یک پسربچه شش ساله که خانه‌تان را به تانک می‌بندد اما هرهفته منتظر می‌مانید که مهمان کوچولویتان از راه برسد و دلتنگی‌هایتان را مفت بدهد و برود.

+من ندارم.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۱۳)

  • نگار ابراهیمی
  • منم ندارم و هرگز نخواهم داشت!
    پاسخ:
    منم. با این تفاوت شاید پونزده سال یا بیشتر دیگه داشته باشم... ولی خب دیره.
    اون من ندارم بدجور خورد توی ذوفم.
    پاسخ:
    ندارم :/
    بچه ها بهترین قسمت زندگی هر ادمی هستند ..:))
    پاسخ:
    اوهوم :) 
  • فاطیما کیان
  • یک پسر بچه ی شش ساله که بعد بازی بوی عرق هم میده ولی خیلی شیرین و شاده :)
    میخوام ...
    پاسخ:
    یک پسربچه حرص درآر که وقتی دعواش میکنی غش غش میخنده :)
    چه عمه ی باحالی هستی تو!

    من عاشق پسربچه هاتخس بازی ها و شیطنت ها و دنیای کوچیکشونم...
    پاسخ:
    عمه‌ی باحالی میشم :) 
    نمی دونم کدوم شیر پاک خورده ای به من گفت که همیشه تو مسابقه با بچه ها بباز، منم همین کارو کردم اون دفه خواهرزاده م بهم میگه دایی به نظرت یه نفر تو مسابقه پنجاه و دوم بشه بهتره یا هجدهم؟ میگم خودت چی فکر می کنی میگه من می دونم می خوام از تو بپرسم! 
    فکر می کنن من خنگم :|
    پاسخ:
    :))) خب حالا می‌خواسته نظر داییشم بدونه دیگه :)
    عمه بودن حمالیه فقط,فحشش میمونه واس آدم :دی
    پاسخ:
    مگه عمه بودی تا حالا :)) به نظرم به فحش خوردنش می‌ارزه :)
  • انارماهی : )
  • من یک دخترخاله ی این ریختی دارم ...
    پاسخ:
    وای خوبه ها :) هیجان و زندگی رو به یاد آدم میارن اینجوری ها :)
  • رفیعه رجعتی
  • وااااااااااااااای!عارههههههههه
    بعد اسمتم ن2نه تلفظ کنه،همش بت بگه:عمه وفیه!خخخخ
    پاسخ:
    اووهوووم :) همه کلمه‌ها رو چپکی بگه :)
  • ماهان هاشمی
  • منم ندارم! :))))
    پاسخ:
    در عوض خودتون دختربچه دارین !
    نه, ولی به عمه خیلیا فحش دادم :دی

    پاسخ:
    :)) منم.
    منم ندارم و با این وضعی که برادرم داره فک نکنم تا ابد هم داشته باشم!
    ولی عوضش یه خواهر زاده از نوع پسرش خواهم داشت در سه ماه اینده :)
    پاسخ:
    خب فرقی نداره، قدمش مبارک :))
    وای اصلا بچه های حرص درآرو دوست ندارم ... :/
    پاسخ:
    بچه داداش من که حرص درآر نیست. ماهه.