گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

داشتم توی خواب فریاد می‌زدم، هزار سال فریاد می‌زدم، بعد از خواب پریدم، از خواب پریدم و بغض داشتم. از خواب پریدم و حالم بد بود. قسم می‌خورم مادرم داشت فکر می‌کرد علاج خوب کردن دل لرزیده‌ی دخترش یک ظرف شاتوت سیاه است. که آمد و گذاشت جلویم. نمی‌خواستم. من از شاه توت متنفر بودم. آدم وقتی یک‌هویی کسی را دوست داشته باشد، وقتی همه دوست داشتنش خالی باشد، یکه باشد، تنها باشد که شاه توت مزه ندارد. آدم وقتی کسی را دوست داشته باشد ولی دستش بهش نرشد که شاه توت دیگر قرمز نیست، دیگر شیرین نیست. شاه توت زهرمار است. بعد نوبت پدرم بود، میوه‌ها را ردیف کرده بود. می‌خواست با هسته‌ی گیلاس یک عشق نو را از دلم بیرون بکشد. خب بلد نبود. بعد نوبت بقیه بود. می‌خواستن ویتامین زورکی بدهند. بعد نوبت من بود. زیادی طاقت آورده بودم. دنیا را بی تو نمی‌خواستم. دنیا را بدون نگاه‌های زیرچشمی‌ات نمی‌خواستم. دنیا را بدون شرم حضورت نمی‌خواستم. دنیا را نمی‌خواستم اما هی خودش را به من تحمیل می‌کرد. بعد نشستم گریه کردم. عشق رسوایی دارد. مثلا توی خواب فریاد می‌زنید تا نرود. توی بیداری مادرتان می‌گوید زیر گاز را خاموش کرده‌ای و شما به جای بلی یا خیر اسم آن پارک را می‌گویید. همه می‌دانند. همه می‌دانند و هی می‌خواهند خوبتان کنند. همه می‌دانند و هی می‌خواهند حواستان را پرت کنند. همه می‌دانند و هی دلشان برایتان می‌سوزد. همه می‌دانند اما نمی‌دانند توی دلت چه خبر است. کاسه‌ی شاه توت را برداشتم. هی توت مالاندم به خودم. می‌دانید وقتی شاه‌توت می‌خورید که کس دیگری توی دلتان است، شاه توت را بالا می‌اورید. وقتی کس دیگری توی دلتان است که نمی‌بینیدش خیابان‌ها تنگ می‌شوند خفه کننده می‌شوند. بدنتان گر می‌گیرد. اتاق‌تان برای یک پنجره بال بال می‌زند. یک پنجره که حس‌های شما را به آسمان بریزد. از تاریکی می‌ترسید. می‌دانید چه کوفتی است؟ همه کوفتی. همه کوفتی هست وقتی کسی را ندارید که می‌خواهید داشته باشید. دنیا زشت است. شما مشمئزکننده هستید. حال بهم زن هستید. دیوانه کننده هستید. اما اگر همان کس باشد شما مشمئزکننده نیستید، شما فرح‌انگیزهستید، مقدس هستید، دلگرمی هستید، اما حالا تمام مردم دنیا کسی هستند که زبان مرا نمی‌فهمند. فریاد‌های مرا می‌شنوند اما نمی‌توانند دست کنند توی خواب‌هایم و تو را بیرون بکشند، مردم به درد هیچ‌کاری نمی‌خورند، فقط بلدند میوه تعارف کنند، این شمایید که هی باید فیس فیس کنید. داشتم خواب می‌دیدم کاش تو هم بودی. با یک کاسه شاه‌توت.

  • ایزابلا ایزابلایی