گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

متخصص کش دادن چیزها هستم. درس، رابطه، مردم، محبت. کش‌دادن چیزهای ناضروری. چیزهایی که همیشه مرا پاره می‌کنند. الان ترم 6 ارشد هستم و درس مرا پاره کرده بسکه کش پیدا کرده. اما تقصیر من نیست. تقصیر آزمایشگاه است و باکتری‌هایم. راستی نگفته بودم. من مادر چندین هزار باکتری هستم. مادر باکتری‌های بیماریزا و عفونی. مادر بچه‌هایی که مردم را مریض می‌کنند. من آنها را رشد می‌دهم. بزرگ می‌کنم و لالایی غمگینی برایشان می‌خوانم. اما صبر کنید وقتش است نمایش را تمام کنم. من یک قاتل تمام عیار هم هستم. بچه‌هایم را هرروز به نحوه‌های متفاوتی می‌کشم. و زیر تیغ جراحی می‌برم و روز بعد دوباره متولد می‌کنم. اینظور راحت‌تر است. می‌کشم و به دنیا می‌آورم. اما شما نمی‌دانید چون احتمالا از باکتری و این‌جور چیزها سردر نمی‌آورید این چیزها در دنیای باکتری‌ای معمولی است و من آنقدرها هم وحشتناک نیستم، من عاشق آن‌ها هستم و عاشق تمام کردن و کش ندادن. 
  • ایزابلا ایزابلایی