گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

.

دلم تنگ شده همین

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۵)

مام دلمون تنگ شده برات😒
پاسخ:
و منم خیلی :)
و چراغی که روشن شد...

:)
پاسخ:
و دوستایی که شاید هیچ‎‌جا نشه پیداشون کرد :)
چند وقت پیش سر زدم اینجا و با خودم گفتم چقدر بد شد که دیگه نیستی ، که دیگه نمینویسی ..
خوب هستین ان شاءالله؟ :))
پاسخ:
سلام، مرسی خوب :) چقد اینجا تنها نبوده وقتی که من نبودم 
سلاممممممممممم
چه عجب
دل مام تنگ شده دختر خوب
همین چند روز پیش اومده بودم اینجا و ابراز دلتنگی میکردم به در و دیوار خونت

پاسخ:
سلام :) 
شماها واقعی‌ترین دوستای ناشناخته‌ای هستین که دارم همینه که هیچوقت کامل نمیتونم برم که روز تولدم میام یهو میبینم یه آدم ناشناخته‌ی دوست برام نوشته تولدت مبارک با اینکه هزارسال نبودم اینجا...
بنویس ....
پاسخ:
آبان عزیزم چقد دلم تنگ شده بود...