گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

علاوه بر سوزش چشمام که کم شده در حددودرصد، دوشبه دست و پاهام گزگز میکنن، تمام بدنم نبض میزنه، سردرد داشتم قبل از سوزش چشام که فک میکردم بخاطر عفونت دندونمه. دیشب سرچ کردم این علائم  ام اس بود، ثانیه به ثانیه دیشب بیدار بودم و زجر کشیدم. زجری که نمیتونم توصیفش کنم. الان کمی دستام کرخته. نمی دونم شاید تلقین باشه. کمی هم امیدوارم بخاطر افتادن چندوقت پیشم از پله ها باشه که مهره کمرم درد گرفته بود. یا عوارض داکسی سایکلین که میخورم. تپش قلب هم جای خود داره. نمیدونم چه مرگمه و باید به کی بگم. دست و پاهای خوشگل ولاک زدمو نگاه میکنم. نمیخوام از دستشون بدم. میخوام با دستام بنویسم. پیانو بزنم. دستای یارمو فشار بدم. میخوام با پاهام بدوم. تمام دنیارو. نمیتونم به هیشکی بگم. اگه بگم همه کپ میکنن. چی بگم. بگم دست و پام گزگز میکنه. آمادگی دکتررفتن ندارم. آمادگی یه زجر بزرگترو ندارم. تنها جایی که تونستم بیام بگم یکم آروم شم اینجا بود. خدا کنه آروم شم. خدا کنه بتونم دوساعت بخوابم. 

*اگه چیزی میدونید بهم بگید******** هرچیزی...

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۱۱)

معمولن وقتی با این حجم از اضطراب میری سراغ سرچ های اینترنتی، علائم شدیدتر میشن. درصد زیادیش الان تلقینه و ذهنی. 
پاسخ:
امیدوارم..امیدوارم🙁
ام اس نیست ..
مطمئنم :)
پاسخ:
کاش نباشه...
دوستمون درست گفتن سرچ کردن در این مواقع بدترین کاره.
هرچی که باشه،هرچییییییی،هر موقع آروم تر شدی زودتر برو دکتر دختر خوب،البته از اول یه دکتر قابل اعتماد برو حتما،که بهتره نگم از تشخیص های وحشتناک اشتباه بعضی از این دکترهای عزیز که برای اطرافیانم اتفاق افتاد.حتی در همون مورد MS
پاسخ:
فعلا دکتر خبری نیس😏 لحظه های وحشتناکی رو گذروندم. اره ولی خب نصفه شب تنها چیز دم دست اینترنته و سرچ. که هی حالتو بدتر کنه. ممنونم از حرفات.
  • سُر. واو. شین
  • این عوامل میتونن مال چندین بیماری دیگه هم باشن. یه سندرمی داریم به اسم سندرم دانشجویان پزشکی. که هر بیماری جدیدی که میخونن میبینن علائمشو دارن و فک میکنن اون بیماری رو دارن کلی استرس میگیرن. حالا این بحث سرچ کردن تو اینترنت هم که این چند ساله باب شده این سندرمه رو بین مردم پخش کرده. تا یه بیماری میبینن که شرایط مشابهش رو دارن فک میکنن اون بیماری رو دارن و استرس میگیرن و اینا.

    چیزی نیست نگران نباش. سر فرصت فقط یه دکتر برو شاید حساسیتی چیزی داری مثلاً D: 
    پاسخ:
    مریضیهای دیگه اووپس. ترس از مریضی از خود مریضی بدتره. داغون میکنه. ریلی؟ یعنی حتی درد دست و پاهام و خارش بدن میتونه چیزی نباشه؟ با این کامنت امیدوار شدم کمی:) 
    اگر ام اس هم باشه با تشخیص و کنترل به موقع بیماری هیچ اتفاقی برای پاها و دست‌هات نمیافته
    پاسخ:
    نباید باشه:/
    دکتر حتما برو.
    لازمه دکتر مغز و اعصاب بری که اگه دکتر خوبی باشه کلی بهت میخنده،، اگه دکتر خشن و عصبی ای باشه، یدونه میزنه توو سرت و از مطب بیرونت میکنه ⁦:-)⁩)
    آخه خانوم، مگه هر گزگز و و تاری دید و دست و پا دردی، ام اس ه!
    شایع تر از ام اس:
    خستگی این چند روز،، فشار و استرس،، افت و خیز غلظت خون ،، اثر روزانه تداخل دارویی یا خوراکی های دیگه ،، آلرژی های فصلی و....
    همه اینا ممکنه باعث گزگز بشه، درد بشه، تاری دید و سوزش چشم بشه.
    درسته که ام اس نیست. اما اگه خیلی شدید بو. و ادامه دار شد، دکترو ببینی بدک نیست. تا خیالتو راحتتر بکنه
    پاسخ:
    اوهوم اگه ادامه دار شه که مجبورم برم دکتر. یکی باید این چندروز وایسه بالاسرمن و مدام این حرفارو تکرار کنه که تو چیزیت نیس دختر😏 ولی این غلظت خون رو از صبح خیلیا بهم گفتن امیدوارم خودش باشه.
    ممنونم دکتر بابت راهنمایی هاتون.
    ایشالاه که چیزی‌ نیست ... منتظر پستی با مضمون هیچی نبود و الکی استرس‌گرفتم از شما هستم !!!
    پاسخ:
    ممنونم :) امیدوارم.
    در اولین فرصت دکتر برو، اینطوری زودتر به این اضطراب پایان میدی...
    چیزی نیست دخترجان... خودتو نگران نکن :)
    پاسخ:
    من شدم مثه این بچه‌های کوچولو که از دکتر می‌ترسن و باید به زور ببرنشون :D
    ممنون مهربون :)
    "تو چیزیت نیست دختر"..."تو چیزیت نیست دختر..." "تو چیزیت نیست دختر..." "تو چیزیت نیست دختر..."...خوبه یا بازم تکرار کنم؟؟؟
    + عیدت مبارک ایزابل! امیدوارم سالِ جدید برات چیزای خوب زیاد داشته باشه. و این قضیه "گز گز" هم هیچی نباشه و رفع بشه.
    + راستی "ایزابل"، هنوزم واسه "تماشای باران در ماکوندو" اونجا میری یا نه؟؟
    یه برنامه بچین سیزده به در یه سر بریم اونجا تو خونه بمونیم بارون تماشا کنیم :))
    پاسخ:
    یه صدهزار بار دیگه بگید میره تو ضمیر ناخودآگاهم :))
    ممنون سال نوی شما هم مبارک. این ماجرای عجیب گزگز کاش تموم شه.
    +من چرا این داستانه رو نمی‌خونم؟ یه بار دیگه هم گفته بودین بهم. الان رفتم حتی سرچ کردم توی نت. اون ایزابله منم یا اون من؟
    گفتم سرچ :) سرچ این روزا مردم رو به کشتن میده. جدی.
    ممنون عمو مجید :) 
    اما سیزده بدر بریم تماشا کنیم. ساعت‌ها :)
    منم بعضیاشو دارم -_-
    اون موقه که کارم زیاد بود بیشتر بودن الان کمتر شدن. مثلا یهو صورتم لمس می شد خیلی وحشتناک بود :/ البته متوجه شدم برای من از غلظت خون و کمخونی و خواب بد ه.
    الانم چند روزه پشت سرم درد می کنه توهم تومور گرفتم -_-
    من که مطمئنم تو چیزیت نیست خودتم باید مطمئن بشی که چیزیت نیست:)
    منم خیلی وقت ها با این نشونه های مسخره یه بیمار یهایی به خودم میچسبونم که خنده ات میگیره اگه بشنوی:)
    برای رفع هر نوع مریضی از جسمت دعا میکنم ایزابلای مهربون:)