گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft


من عاشق پیانوم. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. پیانو. تا ابد پیانو. هی پیانو. تا آخر دنیا پیانو. تموم زندگی پیانو. نمی‌شود مثلا پیانو ارزان‌تر شود؟ آخ پیانو مرا کشتی. انگشت‌های مرا کشتی. هی هرشب مرا کشتی. کی‌می‌آیی؟ کی‌برایت جا باز کنم؟ بگو کی؟ کی؟
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

آیا کسی هست که پیانو دوست نداشته باشد؟... اما این اندازه از علاقه هم کم پیدا میشه.
این هم یه پیانوی خوب.
http://s6.picofile.com/file/8192365950/One_Mans_Dream.mp3.html
پاسخ:
ممنون. خیلی خوب و به جا بود :)))
میخواستم بنویسم یاد یکی از دوست هام افتادم
بعد یادم اومد اون ویالن دوست داشت!
پاسخ:
چقدر سخت
الان دراین نقطه دوس دارم باهات بشدت ابراز همدردی کنم:|
امان از پیانوی گران و دل هواخواه:|
پاسخ:
یه روز می خریم
صد در صد!!
پاسخ:
 بعد میام داد میزنم خریدم
  • فاطـمـه (کــاغَــذهایِ خــطـ خــطی)
  • پیانو دوس دارم منم
    دل نشینه
    پاسخ:
    اوهوم
  • فاطیما کیان
  • ای جونم منم تو ساز ها پیانو را میمیرم حتی بیشتر از رفیق خودم سازدهنیم دوستش دارم و به سازدهنیم با این علاقه ی دورادورم خیانت میکنم :)
    خیلی بدم نه ؟
    پاسخ:
    نه :)) ساز دهنی :))
    بچه که بودم یه دونه داشتم... چه خوبه که ساز دهنی بلدی. فعلا تا رسیدن به پیانو ساز دهنی بزن.