گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

ولی من راضی نبودم. نیستم. من دستامو تو هم مچاله کردم و کارناممو نگاه کردم. من ساعت دوازده ظهر توی خیابان به نزدیک‌ترین کافینت پناه بردم و به درصد‌های خود نگاه کردم. به اندازه تلاش کرده بودم؟ به اندازه توقعاتم؟ قطعا نه. به اندازه درصد‌هایم؟ بیشتر، خیلی بیشتر. می‌دونی؟ دنیای عددهای زرپرتی شده است، دنیای حساب کتاب‌های پوشالی. بعد برمی‌گردی پشت سرت را نگاه می‌کنی دقیقا نمی‌دانی تو یک جای کار را اشتباه کرده‌ای یا زندگی یک جای کار زیادی به تو سخت گرفته است  و تو در شرایطت بهترین بوده‌ای.  فرق بزرگ اینجاست که نمی‌دانی دست‌های خودت را به روی خودت مشت کنی یا روی هم بگذاری و نرمی‌شان را نوازش؟
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۴)

خودت رو نوازش کن، با مشت زدن چیزی درست نمیشه، اما الان تصمیم های عالی رو بگیر، گذشته رو نمیشه تغییر داد اما میشه با یه انتخاب خوب و عاقلانه بهترین بهره رو از الان برد:)
من مطمئنم برای هرکاری حتی انتخاب رشته اگه بهترین تلاشتو بکنی نتایج خیلی خیلی بهتری می گیری...
یه چیز رو هم یادت نره، ما همیشه ازخودمون ناراضی هستیم;)
پاسخ:
ممنون فانوی عزیزم حتما سعیمو میکنم، زندگی یه سری تصمیمات سلسله‌وار هس که تو هر مقطع حتی بی‌اهمیت‌ترین مسائلش مهم‌ خواهند بود. ممنون از کامنت انرژی بخشت :)
با اینکه ما همیشه از خودمون ناراضی خواهیم بود موافقم، حتی تو بهترین عملکردامون حریص‌تریم که چرا بهتر نه؟
کنکور ارشدت؟!
حالا چند شده رتبه ات؟
پاسخ:
اوهوم. ببین نسرین مثلا نه اینکه خیلی بد شده باشما نه اما خب خیلی خوب هم نشدم. رتبه خوب شدم. بقیه چیزاشم یه سری عدد زپرتی هستن که هیچ نیازی بهشون نیس.
دست هایت را نوازش کن و..مهم تر از هرچیزی به فکر قلبت باش ..
دنیا پر اعداد زپرتی است ..به زندگی فکر کن ...به ارامش ..
پاسخ:
همین‌کار رو کردم، نامهربونی با خودم رو تموم کردم و پاشدم به خیلی چیزای قشنگ خودم رو دعوت کردم. گور بابای اعداد و ارقام خواسته و ناخواسته...
و تو در شرایطت بهترین بوده‌ای.

پاسخ:
:))