گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

می‌خواستم وقتی داشتید با تیپ سورمه‌ایه مردانه، کفش‌های برق‌انداخته‌، بوی خوب و نگاه نافذتان از کنارم رد می‌شدید بهتان بگویم که سرراهتان مرا ندیده‌اید؟
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۴)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :) 
    اگر سرِ راهتان نبودم پشت سرتان را نگاهی بیندازید 
    شاید آنجا بودم
    پاسخ:
    شاید جا مانده باشم
    من هم نفر 12 امم را گم کرده ام
    تو ندیده ایش؟ نامش آئورا12 است.
    پاسخ:
    اووووم صب کن... نه... من خودمم جا گذاشتم از اون خود جا گذاشتم باید بپرسی من حافظم در دسترس نیس
  • فاطیما کیان
  • اگر دیدمت دستت رو میگیرم میذارمش توی دست های خودت تا پیدا بشی :)
    پاسخ:
    مرسی که ما دوتا رو پیدا میکنی ;)
  • مجید مویدی
  • اگه دیده باشه، احتمالا از تو چشم ش میشه خوند. حتی اگه باشه در حد یه ته رنگ... قابل دیدنه.
    پاسخ:
    خب من زبان چشم رو بلد نیستم که بخوام بخونم...