گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

این روزهایتان را چگونه می‌گذرانید؟ من با صندوق‌های پراز گوجه‌های گوشتی قرمز کوچک و بزرگ مخصوص پختن رب‌گوجه خانگی. لیموهای زردوسبز که بوی زندگی می‌دهند مخصوص آبلیموی خانگی پرز دار و بدون پرز.
با سبزی‌های سبزتیره و روشن مخصوص خشک کردن و پخت خورشت و خام‌خوری. این روزها تا پاییز نیامده باید آذوقه ذخیره کرد. آذوقه‌های خانگی که بوی زندگی را همه جا بلند می‌کنند و به کوچه‌ها حال خوشی می‌دهند.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

  • فاطیما کیان
  • من هم درگیر جمع کردن اذوقه به تنهایی هستم ...خدا قوت ایزابل :))
    پاسخ:
    من هم مشغول جمع کردن آذوقه با اهالی خانه هستیم :) تنهایی ولی آرامشش بیشتره با اینکه سخت‌تره مرسی تو هم خسته نباشی :))
  • نگار ابراهیمی
  • در آستانه‌ی مهاجرت هستم...
    پاسخ:
    امیدوارم هرکجا که هستی دلت خوش باشه نگار :)
    بنده مشغول فرو شدن در فضای مجازی هستم و به جز اون به کار دیگه ای مشغول نیستم :)
    پاسخ:
    یه وقتایی فضای مجازی زیادی تکراری میشه. لطفا اون سرصندوق گوجه رو بگیر بذاریمش اون گوشه تا از کرختی هم دربیای ;)
    ما هم مشغول دانه کردن انگور ها برای تولید کشمش خانگی هستیم ، حالا هرچی من به خانواده گفتم از این انگور ها میشه آب انگور اعلا و شنگول هم بدست آورد کسی به من توجه نکرد...
    من عاشق آبلیمو و رب خونگی ام! مخصوصا مرحله تولیدش چون طی پروسه ساختش یه عالمشو خودم میخورم:)
    پاسخ:
    محصولات انگورم دوست می‌دارم، متنوعن غوره، کشمش، انگور، از همه مهم‌تر آب شنگولی. بیا در زمینه مورد آخری با هم یه همکاری داشته باشیم، انگور از تو می از من :)
     حالا گوجه خالی مزه خوبی نداره به نظرم، ولی لیمو آی آی.
  • صَهـبـآ رادفـر
  • راستش من همیشه از بوی پختنِ ربّ گوجه بدم میومده:-"
    نمیدونم چرا، ولی هروقت مامانم رب درست میکرد من تا 48 ساعت پامو تو آشپزخونه نمیذاشتم. :دی
    ما فعلا با انگورهای چیده شده مشغولیم. خوردن و کشمش کردن و اینا. :-"

    پاسخ:
    بوش خیلی غلیظه، تو حیاط بپزید دروهمسایه رو بو بدید کلا ;)، اما پروسه باحالیه. چه جالب فانو اینا هم (کامنت قبلی) دارن انگور دون می‌کنن، در زمینه آب انگور با هم همکاری بنمایید.
    من عاشق بوی لیمو هستم ...
    اما زا رب گوجه و بوی پختنش بدم می اید ..:((
    پاسخ:
    منم بوی رب رو زیاد دوست ندارم، اما خب برام نوستالوژی داره و خیلی حسای خوبی رو یادآوری می‌کنه .