گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

امروز روز بستنی بود. طبق تقویم مورد علاقه‌ام. رنگی رنگی. نوشته بود بستنی مورد علاقه‌ات را بخر و به خانه ببر و با همه جشن بگیر.
فکر کردم، آدم بستنی خوری نبودم، یعنی عشق بستنی نداشتم. بستنی‌های خاص و به مقدار کم، مثلا لیوانی وانیلی با کمی کاکائو. خیلی تلاش کردم که "خیلی" بستنی دوست داشته باشم، اما خب نشد. بعد بیشتر فکر کردم، چیزی را از دست نداده بودم، توی ماه گذشته دوبار بستنی خریده بودم و برای کسانی که دوستشان داشته بودم برده بودم، بعد نشسته بودم خوردن آن‌ها را نگاه کرده بودم، انرژی اش کمتر از خوردن یک گالن بستنی نبود، بعضی وقت‌ها بهانه‌های دلخوشی هزینه‌ی زیادی ندارند. یک‌بار هم یک لیوان بستنی وانیلی ساده به همراه آدم‌های دوست داشتنی‌ام خورده بودم و قاشق پلاستیکی زرد رنگش را نگه داشته بودم تا مزه‌ی آن‌روز را یادم نرود. من بستنی‌خور نیستم اما تاثیر غافلگیری با بستنی را در برق چشم‌های آدم‌ها دیده‌ام تاثیر اینکه یک‌روز چند بستنی بخرید و به جایی ببرید و با آدم‌های معمولی بخورید. یک‌جور حس صمیمیت ایجاد می‌کند. در چنین مواقعی احساس می‌کنم بسیار آدم خوشبختی هستم و می‌دانید تصمیم گرفته‌ام گاهی این حس‌ها را تشدید کنم. امروز روز بستنی است. چند عدد بستنی ساده بخرید و به خانه ببرید، به دوستانتان بدهید و با آدم‌هایتان بخورید. شادی‌ بزرگی است. با آدم‌هایی که دوستشان دارید بستنی بخورید، بعد بنشینید و خوشبختی‌تان را نگاه کنید.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۹)

بستنی دوست دارم ولی نه دوستی دارم که اونو به خوردن بستنی دعوت کنم و نه تو خانواده کسی با من حرف میزنه که ...
پاسخ:
فک کنم اگر بیستر دقت کنید بلاخره کسی پیدا می‌شود. برای خودتان هم می‌توانید بخرید، حس خوبی ست...
من توی خونه تنها هستم:)
امروز غروب ی بستنی برای خودم خریدم و نشستم و با خودم خوردمش. احساس خوشبختی کردم. 
:)
پاسخ:
چقد خوب ،ذوق کردم.
  • خانم گلآبی
  • ولی من عشق بستنی ام ... سال بعد همین موقع برام بستنی بخر :دی قول میدم منظره بستنی خوردنم به اندازه خوردن یک گالن بستنی بهت انرژی بده :دی
    پاسخ:
    :) 
  • فاطیما کیان
  • منم دیدمش تو تقویم رنگی رنگی ولی آلرژیم اوت کرده بود نمیتونستم چیزهای سرد بخورم !
    پاسخ:
    خب برای شما نگاه کردن به بستنی توصیه مشه :)
  • فاطیما کیان
  • ایزابل بدجنس خودت تنها تنها میخوری ؟ من فقط نگاه کنم  ؟ :((
    :))))
    پاسخ:
     بیا بشینیم توی بستنی فروشی مردم رو نگاه کنیم اصلا!
  • ریحان ِ . میم
  • یه آدم هایی هستن ، اینقده محشر مینویسن ، که آدم فقط سکوتش میاد :) هی میخونه اما از شدت خوبی هیچی نمیتونه بگه :)
    گفتم که حواست باشه !
    پاسخ:
    بفرما بستنی لیوانی وانیلی حتی!:)
  • اقای روانی
  • بستنی خیلی خوبه قبول ولی ایا اب کردن دل ادم کار خوبیست؟ :))
    پاسخ:
    کار خوبیست البته.
    هوم رنگی رنگی خیلی خوبه:)
    بستنی ام خیلی خوبه:)
    من عاشق بستنی ام...عاشق آ:)))
    پاسخ:
    بفرما چند خط بستنی! :)
    بیا دوست من شو.بعد باهم بستنی بخوریم من هی چشم هام برق بزنه:)
    پاسخ:
    بیا:) سه تا بستنی