گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

تجویز می‌کنم برای همه‌ی حال‌های بد، افکار درهم برهم، برای همه خستگی‌ها و ناامیدی‌ها، خرد کردن هویج، فلفل دلمه‌ای، بادمجان و چیدن توی ظرف‌ها و فریزر کردن. هویج‌ها و فلفل‌ها و بادمجان‌ها حافظه‌ی بد را پاک می‌کنند و حال شما را خوب می‌کنند.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۵)

این بادمجان ها و هویج ها را باید ریخت رفت
چرا که زهراگینند
پاسخ:
 واسه من که زهرآگین نبودند :)
من قارچ خرد کردم حالم بدتر شد
اینایی که گفتی رو هم امتحان میکنم ایشاله که تاثیر خوبی داشته باشه
پاسخ:
عزیزم :/ تو حال بدت رو هی تو قارچها هم زدی. وقتی اونکارو میکنی و کارای اینجوری میکنی مثلا قارچ خرد میکنی باید به هیچ چیزی فکر نکنی به هیچ چیزی.
لوبیا سبزم امتحان کن:)
اونم دو کیلو اول صبحی:(
پاسخ:
لوبیا سبزم خوبه :)) چرا علامت :( ؟ بلکه علامت :)
خب نمیشه به چیزی فکر نکرد. لامصب همه بدبختیای آدم دقیقا موقع خرد کردن اینجور چیزا میاد تو مغز و عین خوره آدمو می خوره. :(
پاسخ:
اون‌جوری که میگی بیشتر حال بدت رو هم می‌زنی. بهتره حال بدت رو بزاری اون گوشه و خنثی انجام بدی. تمرین فکر نکردن.
  • مجید مویدی
  • من عاشق گوجه ی خشک شده و بادمجون فریز شده هستم :)).
    طبعا عاشق وقتی که مامان رو در حال سرخ کردن بادمجون واسه عمل مذکور می بینم.
    تجویز خوبیه به نظرم دکتر!
    پاسخ:
    :)) قابل نداشت هزار تومن میشه البته.