گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

آره دیگه یهو دنیا دستشو کرد تو چش و چالم و منو چرخوند و نشوندم اینجایی که هستم. با آدمای جدید. درس‌های جدید. زندگی جدید. پاییز خوشگلتر. دختر شادتر. حالم خوب‌تره. چون خودم انتخاب کردم. پاییز منو عاشق کرده. رنگاش ریختن تو زندگیم و دارن وول می‌خورن. پاییز افتاده به جونم. مثه اون گربه که هرروز دم واحدمون می‌چرخه. مثه برگای گنده نارنجی و خشک شده افتاده به جون پیاده‌روها و درختایی که هنوز سبز سبزن.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۷)

  • فاطیما کیان
  • الهییییییییی شکر :)
    پاسخ:
    عزیزم شاد باشی همیشه :)
    همیشه شاد باشی
    من مدتهاست منتظر همچین روزی ام. کاش بیاد
    پاسخ:
    سلامت باشی:)
    خودت دست به کار شو و روزای خوب رو واسه خودت یار. چون اونا خودشون پا ندارن ما باید بیاریمشون :)
    حال خوبت مستدام بانو
    پاسخ:
    سلام :) ممنونم. خوبه که هستی :)
  • رفیعه رجعتی
  • واسه من،زمستون افتاده به جونم:))
    پاسخ:
    بنداز بره زمستون رو. سه ماه دیگه خودش میاد زمستون :)
  • سپیده برون
  • تلاش کردی دیگه. دمت گرم :*
    پاسخ:
    دم تو هم گرم کلا :*
  • مجید مویدی
  • ایشالا همیشه اتفاقای خوب :).
    مثلِ بازی ورق، برگه های جدید مدام پخش میشه. خوبه که این دفعه برگه های خوب بهت رسیده ایزابلا:)
    پاسخ:
    چه قشنگ گفتین برگه‌های جدید و خوب :))))
    :) چه خوب
    پاسخ:
    :)