گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

مثل آدمی که بین عقل و احساس گیر افتاده، مانده‌ام کدام را انتخاب کنم، بلاگ یا بلاگفا.

بلاگ(بیان) با امکانات و سرویس‌دهی بسیارخوب و قابل قبول. محیط جدید. فضای امن.

بلاگفایی که مثل سابق نمی‌شود چشمانت را بست و آن‌ همه بدقولی و جدی نگرفتن‌ کاربران را ندیده گرفت. آن روزهایی که هزاران وبلاگنویس هرروز به هزار امید صفحه‌ی اول بلاگفا را باز می‌کردند، اما دریغ از یک اطلاع رسانی کوچک. اهمیت ندادن به اعتراضات. ساده بگویم بی‌احترامی به همه‌ی ما.

نمی‍شود مثل قبل اعتماد کرد. در بلاگفا باید هرلحظه آماده باشیم که در صورت بوجود آمدن مشکل، پذیرای مشکلات باشیم و باز وبلاگ‌مان را تقدیم کنیم، چون خودمان انتخاب کرده‌ایم. 

در بیان احترام به کاربر را دیده‌ایم. کافیست امکاناتش را با بلاگفا مقایسه کنیم، تا نتیجه بگیریم که باید بمانیم، هرچند فضایش برای‌مان آشنا نیست، هنوز عادت نکرده‌ایم و هنوز به وبلاگ ‌قبلی‌مان فکر می‌کنیم.

نمی‌دانم وبلاگ ‌قبلیم در بلاگفا(با توجه به اطلاعیه جدید بلاگفا)که باز شود، اینجا‌ می‌نویسم یا دوباره چشمانم را می‌بندم و اعتماد می‌کنم، کاش بتوانم قانع شوم که همین‌جا بمانم.

  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

  • فاطمه (کاغذهایِ خط خطی)
  • همه مون بین دوراهی گیر کردیم
  • ریحان ِ . میم
  • خیلی موافقم ..
  • آبان ابانی
  • یک جورایی بلاگفا وطن بود ....وطن ..
  • اقای روانی
  • من احتمالا جفتش رو نگه می دارم :) 
  • فاطیما کیان
  • اینجا بمون ,پشیمون نمیشی ,الان دلت هوای آرشیوت رو کرده و منم همین حس رو دارم و اگر بشه بیارمش اینجا این حس وطن هم از بین میره ,وطن جاییه که تمام تعلقاتت اونجا باشه و تو میتونی تمام تعلقاتت رو بکنی بیاری اینجا ,از دوستانت گرفته و لینک هاشون تا نوشته های نازت :)
    پاسخ:
    کاش بتونم بمونم :)
    امیدوارم بتونم همه‌رو پیدا کنم :))
  • مارکر زرد :)
  • اول همه میگفتن بر میگردیم . حالا همه موندن که برگردن یا نه . کم کم همه میمونن :(
    پاسخ:
    آخه بیان ناقلاست :))