گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

معرفی چیزهایی که باهاشون تابستون رو سر کردیم، با تشکر از آقای مویدی که از من دعوت کردن تو این بازی شرکت کنم. تقریبا این پست توی همه وبلاگ‌ها تموم شده و من با تاخیر رسیدم.

تابستون امسال، خاص بود. پر از مشغله و استرس. در لابه لایش اما چیزهایی بود که نجات‌دهنده بود. زمان و مکان را می‌گرفت.


کتاب‌:

عشق سالهای وبا از گابریل گارسیا مارکز و ساعت شوم از همین نویسنده

اتوبوس پیر، ریچارد براتیکان

پنج نفری که در بهشت ملاقات خواهید کرد، میچ آلبوم

عشق رییس جمهور، پاتریک اندرسون

کافکا در کرانه، هاروکی موراکامی

سرزمین گوجه‌های سبز، هرتامولر

دمیان و روزالده، هرمان هسه

من دانای کل هستم،مصطفی مستور

انسان در جستجوی معنا،ویکتور فرانکل

ماهنامه همشهری داستان


کتاب صوتی:

جاناتان مرغ دریایی، ریچارد باخ

دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد، آناگاوالدا

یک عاشقانه آرام، نادر ابراهیمی


موسیقی:

آلبوم منشور از کاوه یغمایی

آلبوم شهر من بخند از گروه پالت

آلبوم امیربی‌گزند از محسن چاووشی

آلبوم گذر از اردیبهشت گروه دال


تک آهنگ:

تیک تیک تیک از سینا حجازی

طالع اگر مدد دهد از سالار عقیلی

فقط دعا کن و غروب کوهستان و ناردونه از علی زند وکیلی

دلتنگی‌هام فریدون آسرایی

je t’aime:lara Fabian
Sogno:Andrea Bocelli

Those Were The Days:Mary Hopkins

گروه seether:آهنگ Careless whisper

اهل جنون از علیرضا قربانی

بادگناهکار و یه شهردور از گروه دنگ‌شو

پیشنهاد ویژه: آهنگ اسملی کت از فیبی بوفی*


بی‌کلام:

Yanni: one mans dream

Nine و cant wait و Guilty Pleasure هم از یانی

مهرک کیائیان آهنگ تنها با تو


پادکست:

داستان شب

رادیوچهرازی


سریال:

دکستر ژانر جنایی، درام .

هل آن ویلز ژانر وسترن، اکشن.

مینی سریال فارگو ژانر جنایی و درام.

بازبینی فرندز، کمدی.

 ادامه واکینگ دد و چندقسمت از سریال موازیش فیر د واکینگ دد. ژانر درام و هیجانی.

ادامه گیم آف ترونز ژانر فانتزی و درام.

ساخت وطن: آسپرین، ژانر معمایی و جنایی.

پیشنهاد ویژه: سریال "روزهای زندگی ما" با نقش دکتر دریک راموری*


فیلم جدیدی ندیدم و به تکرار فیلم‌های قبل بسنده کردم که فکرکنم بخش بزرگیش نیازی به معرفی نداشته باشه.

یک ذهن زیبا

آناکارنینا

غروب و تعصب

وی مثل وندتا

سگ‌کشی

رستگاری در شائوشنگ

سامورایی

پرستیژ

هفت

نابخشوده

باشگاه مشت‌زنی

نیمه شب در پاریس

سر در ابرها

سه تفنگدار2011


انیمیشن‌:

مری و مکس برای چندمین بار

مستر هابلوت


قسمت‌های ستاره دار را از شخصیت‌های سریال فرندز وام گرفته‌ام.


  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۳)

  • سُر. واو. شین
  • محسن چاوشی رو نوشتی محسن یگانه :D 
    پاسخ:
    عوارض کهولت سنه برادر :)
    چقدر تابستونت پر بار بوده ماشالله
    برعکس من که همش چن تا کتاب خوندم فقط و یه آلبوم موسیقی گوش دادم و سه تا فیلم دیدم:(
    پاسخ:
    خب من یک بازه زمانی هفت هشت ماهه رو کلا از همه چی به دور بودم به خاطر کنکور. این بود که تصمیم گرفتم خودم رو با اینا خفه کنم بعدش.
    اسملی کت،اسسملللی کت،وات آر دی فیدینگ یووو،اسملی کت اسملللی کت ایتز نات یور فااالت:))))))))
    پاسخ:
    وای خدایا :)) این بهترین ترانه و آهنگ در تمام ادواره. حتی با شنیدن متنش خنده از رو لبام نمیره.