گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

الان یکی در خونه رو بزنه با یک سطل بستنی پسته‌ای سبز خودش رو پرت کنه توی هال و یک راست بره سر سیم‌های تلویزیون و فلشش رو وصل کنه و بگه این سریاله‌رو دیدی؟ بعد بذاره ببینیم. ساعت‌های متمادی. بدون حرف.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۴)

البته من ترجیح میدم این ها رو بیاره اما خودش بره :)
پاسخ:
خط قرمزم برای فیلم سکوت مطلقه. یعنی نبودن هیچ بنی بشری ولی خیلی حالم خوب باشه یکی میتونه واسه تنوع باشه به شرطی که جیکش درنیاد.
  • .: جیرجیرک :.
  • هـــــــوم ^_^
    من هستم کلی هم سریال دارم ممکنه بتونم سر راه برات بستنی پسته ای بخرم منتها من نمیتونم بدون حرف باشم... اعتراف می  کنم که خیلی بقیه رو  در حین فیلم و سریال دیدن اذیت میکنم...
    پاسخ:
    آخه چرا فانو :)) تویی که یه بیننده‌ی حرفه‌ای هستی آخه رواست آزار دادن مردم؟ من که فیلم دیدن فقط برام با سکوت معنی میده. حالا تو سطل بستنی رو بگیر بیار با اون حرفامون یه جوری کنار میاییم :)
    گیلاس ، بستنی، لم دادن رو مبل و نگاه کردن سریال ،......
    اضافه وزن میاره خوووو😀
    پاسخ:
    تو این سکانس گیلاس نداریم. گیلاس اینجا تموم شده فقط هسته گیلاس مونده :)