گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

یک نمونه دمپایی مردونه هست که بهش میگن دمپایی عربی، از همون خیلی بدم میاد. هم زشتن، هم سنگین، هم زشت بازم. خیلی وقت که از دمپایی عربی بدم میاد شاید قبل از اینکه به دنیا بیام حتی. امروز تو خیابون کسی رو دیدم که خوش تیپ بود. ولی نهایتش وقتی به کفشاش می‌رسیدی بدتیپ بود، چون از همین دمپایی‌ها داشت. که مثل سوسک می‌مونن به نظرم. بعدش آدمه رو نگاه کردم. خوب بود، ولی حقش بود از همون دمپایی‌ها آویزونش کنن به عنوان سردرگم‌کردن مردم در رابطه با لباس‌هاش و کفشاش. بلاخره آدم نمی‌فهمه خوش‌تیپ بود یا بدتیپ. خب من چون همیشه به کفش‌ و دمپایی‌ها توجه می‌کنم، می‌خوام اینجا عنوان بدریخت‌ترین دمپایی‌های دنیا رو با افتخار به "دمپایی عربی" تقدیم کنم.


  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۴)

  • فاطیما کیان
  • من نمیدونستم منظورت از دمپایی عربی چیه ولی همین الان سرچ کردم و دیدمش , منم مثل تو وقتی از اینا توی پای مردا میبینم بدم میاد 
    پاسخ:
    واقعا چه فکری میکنن این دمپایی‌های سنگین رو پاشون میکنن؟
  • آناهــیــ ـــتا
  • وایی اون دمپاییا
    وایییی
    یه بار توسط یه نفر پرت شد تو سرم و اون قدری درد داشت که حق داشته باشم به اندازه ی تمام عمرم ازش متنفر باشم.
    اگر یه وخ خواستی بری کارخونه ش و کلا هرجایی ک تولیدش می کنن رو آتیش بزنی منم میام
    پاسخ:
    وای سلام زنده موندی؟ چجوری آخه اونا به این سنگینی :)) یعنی تو سروکله آدم بخورن زنده هم بمونی احتمال ناقص شدنش بالاست، البته دور از جون شما. نه دیگه آتیش نمیزنم خیلی مسالمت آمیز ازشون بدم میاد!
  • راحنا رهایی
  • من متنفرم ازشون پس خوشبختم :|
    پاسخ:
    واجب شد یه کمپینی چیزی برعلیه‌شون راه بندازیم انقدی که هیشکی دوسشون نداره...
    فکر نکنم دیده باشم 
    شایدم نمیشناسم خوب
    پاسخ:
    یه سرچ کنید میاد شکلش. شایدم داشته باشین اصلا خودتون!