گاوصندوق حرف‌هایم

مرزی بین واقعیت و خیال نمی‌بینم.
t.me/haaaarfogoft

عمه‌ام گفت: ایران تماما فاک رفته. ایران اسم خودش هست. عمه ایران. پدربزرگم استعداد عجیبی در گستره‌ی پرورش و انتخاب اسم داشته است. عمه‌ام خارج را دوست دارد و مدام دلش می‌خواهد درباره فرهنگ ‌خارجی‌ها حرف بزند. گفت ایران به فاک رفته. من نگاهش کردم. گفت این کشور است که تو داری؟ گفت توی این کشور یک مانتو به سلیقه من پیدا نمی‌شود؟ گفتم توی خارج اصلا مانتو پیدا نمی‌شود. گفت می‌دانی عیب مانتو‌ها چیست؟ بعد ادامه داد: یکی‌شان هزارتا دکمه دارد، یکی‌شان هزارتا زیپ دارد، یکی‌شان هزارتا جیب دارد و یکی‌شان اصلا چیزی ندارد، مثل گونی. گفتم دیکشنری داری، نداشت، گفتم مانتو را تعریف کن عمه ایران.  سرش داشت می‌ترکید، چون نمی‌توانست مانتو مورد علاقه‌اش را پیدا کند و تعریف قابل قبولی ارائه بدهد. گفتم من حامی تولید داخل هستم. می‌خواستم اعماق نظرش درباره خارج را بدانم، گفت توی خارج یک مانتو را تا سی‌سال هم می‌شود پوشید، اما توی ایران یک‌بار مصرف است. گفتم عمه ایران خاطره آن وقت که رفتی خارج و می‌خواستی اسمت را به خارجی‌ها بگویی تعریف کن. برای بار چهارصدم تعریف کرد و من از شدت خنده گریه‌ام گرفت. دوباره گفت کفش هم پیدا نمی‌شود. گفتم من ایران را دوست دارم. گفت تو بچه‌ای، کودکی، نوزادی، سه ماهه‌ای و همینطور داشت ادامه می‌داد که ثابت کند من جنینی بیش نیستم که یادش آمد یک چیزی نگفته است ، اضافه کرد توی خارج مالیات گران است. گفتم به من چه ربطی دارد. پوزخندی زد.  گفتم توی خارج مردم عمه ندارند. گفت بس است دیگر کلاس خارج‌شناسی  را برقرار نمی‌کنم. گفتم عمه ایران تو تا ما را به فاک ندهی ول نمی‌کنی.
  • ایزابلا ایزابلایی

نظرات  (۶)

  • فاطیما کیان
  • ای جونم , خیلی خندیدم , عمه ایران شده مثل یکی از اعضای فامیل ما تا از استرالیا میاد از بس مقایسه میکنه دیگه بچه های فامیل ته مهمونی , رو دست باباهاشون به صورت خوابیده به داخل ماشین برده میشن, حرف هاش کسل کننده و تکراری و شعاریه !
    پاسخ:
    حالا عمه ایران توی ایران هم زندگی میکنه :))
    :))
    همیشه لبت خندون :)
    پاسخ:
    مرسی تو هم :))
    واو چه عمه ای!
    فکر کنم چند ماهی بره "خارج" زندگی کنه بهتر باشه ..!
    اونجوری باور میکنه که ذات آدم ها تو کل دنیا یکیه وفقط ظاهرشون فرق داره :)

    * به عمه ایران سلام برسون =)

    پاسخ:
    خیلی خوبه. عاشق عمه ایرانمم ^_^
    سلامت محفوظه :)
  • رفیعه رجعتی
  • من ازین مدل خالشو دارم:))

    +چقدر خوبه حامی تولیدات کشورت باشی^__^
    پاسخ:
    بامزه است که :)
    + حامی باش تو ام .
    بابام یه دختر عمه داشت، ما بهش میگفتیم عمه ایران :-) 
    ولى دیگه اینقدر قفل نبود :-) 
    پاسخ:
    کلا عمه ایرانا خوبن :)
    اتفاقا منم یه عمه ایران دارم، جالب اینجاس که اونم فکر میکنه ایران به فاک رفته  :دی
    پاسخ:
    عه تو دخترعموی من نباشی :))